تلآویو مرکز همجنسگرایان دنیا معرفی شده است.
بیشترین خانههای فساد دنیا در تلآویو قرار دارند.
تلآویو با مرکز قمار دنیا یعنی "لاسوگاس" مقایسه میشود.
ماهی یک میلیون نفر به خانههای فساد در این شهرک صهیونیستی نشین میروند
تلآویو یکی از ۴ مکان اول دنیا از لحاظ تعداد روسپی است.
مرد رفته گر آرزو داشت برای یکبار هم که شده موقع شام با تمامی خانواده اش دور سفره کوچکشان باشد و با هم غذا بخورند .
او بیشتر وقت ها دیر به خانه میرسید و فرزندانش شامشان را خورده و همگی خوابیده بودند .
ادامه مطلب ...
|گفتاری از حجتالاسلاموالمسلمین کاظم صدیقی، استاد اخلاق و امام جمعهی موقت تهران دربارهی شخصیت مرحوم آیتالله حاج شیخ عزیزالله خوشوقت(ره)
حضرت آیتالله خوشوقت علاوه بر داشتن ذاتی پاک و قماشی نورانی که به دیدن بزرگانی مثل علامهی طباطبایی هم مفتخر شده بود، خودش هم اهل عمل بود. ایشان قبل از انقلاب، هم در اصول و هم در حکمت و عرفان و اقتصاد و جامعهشناسی و روانشناسی سرآمد بود. مدتی در قم بودند و بعد در مقطعی به تهران آمدند. در عین حال، بیشتر اهل خلوت و تفکر و سکوت بودند.
کتاب «داستان سیستان» اثر آقای رضا امیرخانی، روایت ۱۰ روز همراهی نویسنده است با رهبر انقلاب در سفر ایشان به استان سیستان و بلوچستان. متن زیر معرفی کوتاهی از این کتاب است که به مناسبت سالروز این سفر منتشر شده است:
سنت سفرنامهنویسی، از سنتهای قدیمی در ادبیات فارسی است. این سنت به حدی در میان ایرانیان طرفدار داشته که حتی به کشورهای همسایه هم سرایت کرده و یکی از قدیمیترین منابعی که دربارهی تاریخ ایران به جا مانده، سفرنامهای است که یک جنگجوی یونانی در سپاه هخامنشیان (گزنفون) در قرن پنجم پیش از میلاد نوشته است (آناباسیس). سفرنامهها علاوه بر ارزش ادبی و روایی، یک ویژگی مهم دیگر هم دارد. اینکه سفرنامههای یکی از ابزارهای کار محققان و پژوهندگان تاریخ است.
امیر دریادار 'حبیب الله سیاری' روز شنبه در نخستین همایش 'توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی جمهوری اسلامی'، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد پیشرفت سواحل جنوب شرق و اقتدار بیش از پیش دریایی جمهوری اسلامی در دریاهای آزاد باشیم.
روزى رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم ، در پیش کعبه نشسته بود که جماعتى از سران قریش ، من جمله ولید بن مغیره مخرومى ، ابوالبخترى بن هشام و ابوجهل بن هشام ، عاص بن وائل سهمى ، عبدالله بن ابى امیه مخزومى و دیگران به گرد هم آمده بودند. رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم نیز مشغول قرائت قرآن بر چند نفر از اصحابش بود. مشرکین با خود گفتند: مشکل محمد جدى شده و امر او بالا گرفته است ؛ بیایید او را سوال پیچ کرده ، بر او احتجاج آوریم و سخنانش را باطل کنیم و او را نزد اصحابش خوار و بى ارزش نماییم . شاید از گمراهى و تمرد و طغیانش دست بردارد و اگر کار تمام شد که هیچ وگرنه با شمشیر برنده بر او بتازیم .ابوجهل گفت : چه کسى مى تواند با او مجادله کند؟
عمل مسئولین سازنده ایمان مردم است
هزاران نامهی دعوت به حسین علیهالسلام نوشتند؛ او را دوست داشتند و با دشمنانش دشمن بودند؛ اصلاً شیعهی او بودند. اما ناگهان ورق برمیگردد... همینها نه تنها از او حمایت نمیکنند بلکه به قتل او اتفاق میکنند. موضوع، آنقدر هولناک و عجیب است که هر وجدان بیداری را تکان میدهد. اگر آنها اینچنین لغزیدند، چه ضمانتی وجود دارد که ما نلغزیم؟ دغدغهای که باعث شد در یک جمعه شب زمستانی، بعد از نماز مغرب و عشا به منزل حضرت آیتالله خوشوقت برویم. - در این گفتوگو به تبیین چرایی این انحراف مردم کوفه و راه مصون ماندن جامعهی ما از این انحراف میپردازند.
نَصوح مردى بود شبیه زنها، صورتش مو نداشت و سینه های برجسته چون سینه زنها داشت و در حمام زنانه کار مى کرد.
او سالیان متمادی بر این کار بود و از این راه هم امرار معاش میکرد و هم ارضای شهوت.
گرچه چندین بار به حکم وجدان توبه کرده بود اما هر بار اخگرشهوت، او را به کام خود اندر میساخت و کسى
از وضع او خبر نداشت و آوازه تمیزکارى و زرنگى او به گوش همه رسیده و زنان و دختران رجال دولت و اعیان و اشراف
دوست داشتند که وى آنها را دلاکى کند و از او قبلاً وقت مى گرفتند تا روزى در کاخ شاه صحبت از او به میان آمد.
دختر شاه مایل شد که به حمام آمده و کار نَصوح را ببیند.