زمانه عجیب


 

 زمانه عجیبی است!

برخی مردمان امام گذشته را عاشقند ، نه امام حاضر را...

میدانی چرا؟

امام گذشته را هرگونه بخواهند تفسیر میکنند

اما امام حاضر را باید فرمان برند!

و کوفیان عاشورا را اینگونه رقم زدند...

شهید آوینی

گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار هزارن نفر از دانشجویان و دانش آموزان در آستانه سیزده آبان

  http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/spacer.gif1392/08/12رهبرانقلاب: آمریکاییها بیشترین ملاحظه را با صهیونیستها دارند و مجبورند ملاحظه آنها را کنند ولی ما این ملاحظه را نداریم و از روز اول هم گفته ایم که رژیم صهیونیستی را یک رژیم نامشروع و حرامزاده میدانیم.

  http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/spacer.gif1392/08/12رهبرانقلاب:حرف ما با مسئولین این است که برای گشایش مسائل کشور باید نگاهشان به درون باشد/در عرصه دیپلماسی هم آن کشوری موفق است که متکی به نیروی درون زا و اقتدار و توانایهای درونی باشد.

  http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/spacer.gif1392/08/12رهبرانقلاب:به دشمنی که لبخند میزند اعتماد نکنیم/آمریکاییها از آنطرف لبخند میزنند و اظهار میل به مذاکره میکنند و از این طرف بلافاصله میگویند همه گزینه ها روی میز است،خب چه غلطی ممکن است انجام دهند.

  http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/spacer.gif1392/08/12رهبرانقلاب: همانطور که در مشهد هم گفتم،به مذاکره خوشبین نیستم ولی باذن الله از این مذاکرات ضرری هم نمیکنیم و این تجربه،ظرفیت فکری ملت ما را بالا خواهد برد/اگر مذاکرات به نتیجه برسد که چه بهتر ولی اگر نتیجه نگرفتند معنایش این باشد که کشور باید روی پای خودش بایستد.

  http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/spacer.gif1392/08/12رهبرانقلاب دردیدار بمناسبت 13آبان: هیچکس نباید مجموعه مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند،اینها بچه های خود ما و بچه های انقلابند. یک ماموریت سختی را برعهده دارند و هیچکس نباید ماموری را که مشغول کاری است تضعیف کند.

  http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/spacer.gif1392/08/12رهبر انقلاب هم‌اکنون در دیدار پرشور دانش آموزان و دانشجویان: ۳۰ سال پیش جوانان ما اسم سفارت آمریکا را گذاشتند لانه جاسوسی؛ امروز سفارت‌خانه‌های آمریکا در نزدیکترین کشورها به آمریکا اسمشان شده «لانه جاسوسی»؛ یعنی جوانان انقلاب ما ۳۰ سال جلوتر بودند

  http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/spacer.gif1392/08/12هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان در آستانه سیزده آبان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد

بیانات مقام معظم رهبری در تاریخ 91/8/10 در دیدار دانش آموزان و دانشجویان در آستانه‌ى روز ملى مبارزه با استکبار جهانى‌


بیانات در دیدار دانش‌آموزان‌ و دانشجویان

در آستانهى روز ملى مبارزه با استکبار جهانى

بسماللّهالرّحمنالرّحیم
 امیدواریم خداوند متعال شما جوانان عزیز و نهالهاى برومند را مشمول دعاى حضرت مهدى (سلام اللّه علیه و عجّل اللّه فرجه) قرار بدهد. سرود و شعر، زیبا؛ آهنگ، زیبا و پرمغز و پرمضمون و متناسب با آن چیزى بود که امروز جوان مسلمانِ با عزم و ارادهى ایرانى باید در دل خود، در جان خود داشته باشد. انشاءاللّه موفق باشید.

 
ادامه مطلب ...

مباهله


روز مباهله بر همه شیعیان جهان و محبان و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام گرامی باد




مباهله، سند عظمت اهل بیت «علیهم السلام»

پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در روز 24 ذی  الحجه سال دهم هجری طی نامه ای ساکنان مسیحی نجران را به آیین اسلام دعوت کرد و مردم نجران که حاضر به پذیرفتن اسلام نبودند نمایندگان خود را به مدینه فرستادند و پیامبر آنان را به امر خدا به مباهله دعوت کرد .

مباهله در اصل از «بَهل» به معنی رها کردن و برداشتن قید و بند از چیزی است. اما مباهله به معنای لعنت کردن یکدیگر و نفرین کردن است.

کیفیت مباهله به این گونه است که افرادی که درباره مسئله مذهبی مهمی گفتگو دارند در یک جا جمع شوند و به درگاه خدا تضرّع کنند و از او بخواهند که دروغ گو را رسوا سازد و مجازات کند.

 
ادامه مطلب ...

تجربه مذاکره با امریکا


رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیرشان در دانشگاه شهید ستاری، با تاکید بر بدبینی و بی‌‌اعتمادى جمهوری اسلامی به دولت ایالات متحده‌ی آمریکا، این دولت را دولتى غیرقابل اعتماد، خودبرتربین، غیرمنطقى و عهدشکن و دولتى سخت در پنجه‌ى تصرّف و اقتدار شبکه‌ى صهیونیسم بین‌المللى دانسته بودند.
در پی این سخنان، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR مستند صوتی پنج قسمتی «تجربه مذاکره» را از روز سوم آبان منتشر کرد. قسمت‌های اول و دوم روزهای سوم و پنجم آبان و قسمت سوم از این مستند صوتی با عنوان «چرا مذاکره؟» امروز هفتم آبان‌ماه منتشر شد. قسمت‌های چهارم و پنجم هم در روزهای نهم و یازدهم ماه جاری منتشر خواهد شد


 


  ادامه مطلب ...

5 ترفند آمریکا در مذاکرات را بشناسید/ DNA آمریکایی چه اجزایی دارد؟!


مانند پدری که برای جلب توجه خواستگار دخترش بیان می‌کند که خواستگاران دیگری در راه هستند و در این زمینه فرد خواستگار باید شرایط پدر را برای کسب اجازه ازدواج با دخترش بپذیرد. رفتار بارز آمریکایی‌ها در قبال ایران در این زمینه صحبت‌های تکراری رئیس جمهور آمریکاست که همواره در قبال پرونده هسته‌ای ایران این جمله را بیان کرده است که «‌همه گزینه‌ها در قبال ایران روی میز است.»‌

ایران و آمریکا

ایران و آمریکا

 

ادامه مطلب ...