فرزندان امام خامنه ای مدظله العالی

فرزندان رهبر به ترتیب از بزرگ به کوچک:
سید مصطفی، سید مجتبی، سید محسن(مسعود) و سید میثم

معظم‌له اکنون دارای 6 فرزند هستند. نام خانوادگی همسر ایشان«خجسته» است. نام دختران‌شان بشری و هدی است. دو تن از فرزندان پسر ایشان 8 سال در جبهه‌های جنگ ایران و عراق حضور داشتند.

ادامه مطلب ...

ازمن بپرسید

صدوق ... به اسنادش از اصبغ بن نباته نقل مى کند: وقتى امیرمؤ منان علیه السلام به خلافت نشست و مردم با او بیعت کردند، عمامه رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم را بر سر بست و برد آن حضرت را بر تن و نعلین ایشان را به پا کرد و شمشیر پیامبر را بر کمر بست و به سوى مسجد روانه شد و بالاى منبر رفت و نشست و دستانش را برهم گره زد و فرمود:

ادامه مطلب ...

آگاهی از قرآن

رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم دستور فرمود هر چند شهید را در یک قبر بسپارند، فرمود: هر یک از آنها که علم و آگاهیش به قرآن بیشتر است و بیشتر آن را حافظ است ، بدن او را جلوى دیگرى قرار دهند 

.

ادامه مطلب ...

گزیده ای از بیانات امام خامنه ای در دیدار مردم آذربایجان شرقی

·          ·         رهبرانقلاب:غرض آمریکا از دعوت به مذاکره،کار تبلیغاتی درمقابل کشورهایی است که نسیم بیداری اسلامی درآنها وزیده است/میخواهند بگویند نظام اسلام با این سرسختی عاقبت مجبور شده باب مذاکره و مصالحه را باز کند.

·        

ادامه مطلب ...

بیانات امام خامنه ای در دیدار مردم غیرتمند آذربایجان شرقی

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
خوشامد عرض میکنم به همه‌ى شما برادران عزیز، خواهران عزیز، جوانان عزیز؛ مخصوصاً خانواده‌هاى معزز شهدا، دانشوران، علما، مسئولان، که این راه دور را طى کردید و هدیه‌ى ارزشمند محبت و لطف و پیام استقامت مردم عزیز آذربایجان را به این مناسبت به اینجا آوردید.

ادامه مطلب ...

آیت الله بهجت(ره): کسی عرضه اداره خانواده را ندارد حالا علیه این

آیت الله بهجت : کسی که عرضه اداره خانواده را ندارد حالا علیه این سید بزرگوار که جهان اسلام را اداره میکنند حرف میزند

پایگاه صالحات - آیت الله احدی :

ادامه مطلب ...

فرمانده گردانی که لیست 210 شهید را از امام زمان تحویل گرفت

بسم رب الحسین

شهدادر قهقهه مستانشان و در شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند . امام خمینی(ره)

پایگاه صالحات - راوی : اخوی شهید هادی چهره خند

ادامه مطلب ...

ادواردو آنیلی که بود!

ادواردو آنیلی در 6ژون 1954 در نیویورک از پدر ایتالیایی و مادری یهودی پا به عرصه دنیا گذاشت. مادر وی ((مارلا کاراچولو)) یک پرنسس یهودی و پدرش یک سناتور (( جیووانی آنیلی )) مرد ثروتمند و معروف ایتالیایی بود وی مالک کارخانجات اتومبیل سازی فیات، فراری، لامبورگینی، لانچیا، آلفارمو و آیوکو به همراه چندین کارخانه تولید قطعات صنعتی، چند بانک خصوص، شرکت های طراحی مد لباس، روزنامه های پرتیراژ، باشگاه اتومبیل رانی فراری و باشگاه فوتبال یوونتوس بود.

ادامه مطلب ...

رژیم صهیونیستی در بن بست راهبردی

منابع خبری خارجی اخیرا از اظهارات شش نفر از مقامات پیشین سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) گزارش داده اند مبنی بر این که این افراد به طور مشترک با بیانات کم سابقه ای نسبت به آینده رژیم صهیونیستی اظهار نگرانی کرده اند. محور مباحث این مسئولین سابق امنیتی در مورد رژیم صهیونیستی این است که این رژیم فاقد راهبردهای اساسی و بلند مدت برای آینده است و ودر واقع، این رژیم با تسلط حاکمیت جریان تندرو و افراطی و بدون تعدیل مواضعش در مورد منطقه و فلسطین مسیر بن بست را طی می کند.

ادامه مطلب ...

حمله سایبری را ما شروع کردیم اما حالا ایران حرف اول را می زند

موسسه مطالعات امنیت ملی وابسته به دانشگاه تل آویو در پژوهشی که به جنگ های الکترونیکی و سایبری اختصاص دارد خاطرنشان می کند: بخش سایبری وزارت دفاع آمریکا قصد دارد تغییرات کلی ای در جنگ سایبری اعمال کند.

ادامه مطلب ...