دست‌نوشته رهبر انقلاب بر عکس سردار شهید ناظری


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته‌ای را در تجلیل از شهید محمد ناظری بر روی عکس آن سردار شجاع و مؤمن مرقوم کردند.

متن دست‌نوشته‌ی رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

رحمت و رضوان بر شهید عزیز، سردار شجاع و مؤمن که عمر خود را در جهاد فداکارانه گذرانید و جوانان و مجاهدان بسیاری تربیت کرد. خداوند او را با شهدای صدر اسلام محشور فرماید.

سیّد علی خامنه‌ای

پیام ولایت

افسران - پیام ولایت
[ دوشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ ] [ 12:21 ] [ سبحان ] [ نظر بدهید ]

داعش؛ شاه کلید کاخ سفید در طرح خاورمیانه جدید


با وجود اقدامات رسانه‌ای گسترده ایالات متحده مبنی بر تلاش شبانه روزی برای نابودی گروه تروریستی داعش و با گذشت پنج سال از اعلام موجودیت آن، کماکان هیچ اثری از تضعیف نقش آن در معادلات امنیتی غرب آسیا دیده نمی‌شود!

، چرا با وجود اقدامات رسانه‌ای گسترده ایالات متحده مبنی بر تلاش شبانه روزی برای نابودی گروه تروریستی داعش و با گذشت پنج سال از اعلام موجودیت آن، کماکان هیچ اثری از تضعیف نقش آن در معادلات امنیتی غرب آسیا دیده نمی‌شود؟ پاسخ به این سوال را باید در نقشه کاخ سفید برای این منطقه دانست. نشریه "فاریسن افرز" در شماره جدید خود صراحتا تضعیف و کمرنگ شدن نقش داعش در منطقه را موجب قدرت گرفتن دولت بشاراسد و به تبع آن، محور مقاومت دانسته و برهمین اساس، استراتژی ایالات متحده را در مدارا و حفظ داعش در این منطقه دانسته است.

  ادامه مطلب ...

تا آیت‌الله خامنه‌ای زنده است، امیدی به عقب‌نشینی ایران نداریم!

مؤسسه آمریکایی گیت استون: تا آیت‌الله خامنه‌ای زنده است، امیدی به عقب‌نشینی ایران نداریم!

افسران - مؤسسه آمریکایی گیت استون:
تا آیت‌الله خامنه‌ای زنده است، امیدی به عقب‌نشینی ایران نداریم!

بمناسبت سالروز فتوای تاریخی میرزای شیرازی بزرگ: فتوای حرام بودن تنباکو

حضرت امام خمینی(ره) می‏فرماید: «ایشان یک سطر نوشت که تنباکو حرام است، حتی بستگان خود آن جائر هم و حرمسرای خود آن جائر هم ترتیب اثر دادند به آن فتوا و قلیانها را شکستند. دربعضی جاها تنباکوهائی که قیمت زیاد داشت در میدان آوردند و آتش زدند و شکست دادند آن قرارداد و لغو شد قرارداد. یک همچو چیزی را اینها دیدند که یک روحانی پیر مرد در کنج یک دهی از دهات عراق (سامره) یک کلمه می‏نویسد و یک ملت قیام می‏کند و قراردادی که مابین شاه جائر و انگلیسیها بوده است به هم می‏زند و یک قدرت این طوری دارد روحانیت.»

 

  ادامه مطلب ...