پند لقمان حکیم


روزی لقمان به پسرش گفت امروز به تو 3 پند می دهم که کامروا شوی :

 اول اینکه سعی کن در زندگی بهترین غذای جهان را بخوری!

دوم اینکه در بهترین بستر و رختخواب جهان بخوابی

و سوم اینکه در بهترین کاخها و خانه های جهان زندگی کنی

 پسر لقمان گفت ای پدر ما یک خانواده بسیار فقیر هستیم چطور من می توانم این کارها را انجام دهم؟ لقمان جواب داد: اگر کمی دیر تر و کمتر غذا بخوری هر غذایی که میخوری طعم بهترین غذای جهان را می دهد.  اگر بیشتر کار کنی و کمی دیرتر بخوابی در هر جا که خوابیده ای احساس می کنی بهنرین خوابگاه جهان است.و اگر با مردم دوستی کنی و در قلب آنها جای می گیری و آنوقت بهترین خانه های جهان مال توست .

یک افسر صهیونیست: حزب الله می تواند فلسطین اشغالی را تصرف کند


یک افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با اشاره به قدرت حزب الله لبنان، به مقامات تل آویو هشدار داد که در جنگ احتمالی آتی، این گروه مقاومت می تواند به راحتی از مرز عبور کرده و اراضی فلسطینی که در اشغال اسرائیل است را فتح کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، این افسر ارتش اسرائیل که خواست نامش فاش نشود در ادامه گفت: حزب الله از جنگ سوریه درس های زیادی گرفته و در جنگ آتی با اسرائیل، این گروه به راحتی می تواند از مرز عبور کرده و مناطقی که در اشغال اسرائیل است را تصرف کند.
به گفته این افسر ارتش رژیم صهیونیستی، اعتماد به نفس حزب الله رو به افزایش است و بحران سوریه موجب شده تا حزب الله توانائی های خود را افزایش بدهد و تاکتیک های رزمی جدیدی را بیاموزد.

آخرین جنگ رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان مروط به سال 2006 است که اسرائیل پس از 33 روز نبرد و متحمل شدن تلفات سنگین مجبور به پایان دادن آن شد.

مستند "در آغوش یاران


 افشای جزئیات تکان دهنده‌ای از فساد و سوء استفاده جنسی توسط فرقه مسعود رجوی.

 


مستند "در آغوش یاران" با افشای جزئیات تکان دهنده‌ای از فساد و سوء استفاده جنسی توسط فرقه مسعود رجوی، پشت پرده های جدیدی از توحش و تجاوز سازمان منافقین را به تصویر می‌کشد.



در این مستند تکان دهنده، سه تن از اعضای سابق  سازمان منافقین که اینک در اروپا زندگی می کنند، با بیان خاطرات خود از چگونگی پیوستن به  این سازمان، راز طلاق ها، ازدواج های اجباری و استثمار جنسی زنان به دست مسعود و مریم رجوی را افشا کرده اند.


برچسب‌ها: پاتوق یاران, منافقین

اشپیگل: خطرناک ترین سردار ایرانی در نبرد با تروریست های داعش کیست

یک هفته نامه آلمانی با اشاره به نقش ایران در موفقیت های ارتش عراق در مقابله با داعش از سردار "قاسم سلیمانی" به عنوان خطرناک ترین سردار ایرانی در نبرد با این تروریست ها نام برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی روزهای اخیر و در پی اعلام راهبرد جدید دولت آمریکا علیه داعش، رسانه ها به پوشش اخبار تلاش های غرب برای تشکیل یک ائتلاف به اصطلاح بین المللی به این منظور پرداخته اند. در همین راستا و با رویکردی متفاوت هفته نامه اشپیگل به نقش ایران در این مبارزه اشاره کرده و به ویژه از یک سردار ایرانی نام برده است.

 

ادامه مطلب ...

بیانات رهبر معظم انقلاب هنگام مرخص شدن از بیمارستان


 

واقعیت ادعای مبارزه امریکا با داعش بهانه جویی برای ورود به عراق و سوریه است

امریکا اگر چنین کاری کندم مشکلات گذشته شان در عراق تکرار خواهد شد.

 

ادامه مطلب ...

در حاشیه عیادت؛ داعش و هندسه جدید دنیا


همایش بین‌المللی «علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین» در تاریخ ۱۸ و ۱۹ شهریورماه جاری در تهران و با حضور نمایندگانی از گروه‌های مقاومت فلسطین و جمعی از علمای جهان اسلام از کشورهای مختلف اسلامی برگزار شد. روز چهارشنبه اما جمعی از علمای حاضر در این همایش، به نمایندگی از دیگر حاضرین به عیادت رهبر انقلاب رفتند. شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، علامه سید ساجد علی نقوی از علمای پاکستان، آیت‌الله آصف محسنی از علمای برجسته‌ی افغانستان، سید صدرالدین قپانچی امام جمعه‌ی نجف اشرف، سید علی فضل‌الله از علمای لبنان، احمد سامبی رئیس‌جمهور سابق جزایر کومور، شیخ احمد الزین رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین لبنان، شیخ عبدالناصر جبری رئیس دانشکده‌ی الدعوه و از علمای لبنان، شیخ عبدالغنی شمس الدین دبیرکل اتحادیه علمای جنوب شرق آسیا، شیخ علاءالدین زعتری معاون مفتی اعظم سوریه و اوزهان اصیل ترک رئیس جنبش ملی گوروش حزب سعادت ترکیه از جمله کسانی بودند که در این عیادت حضور داشتند. در حاشیه‌ی این عیادت، فرصتی فراهم شد تا با برخی از این افراد گفت‌وگوی کوتاهی پیرامون شخصیت و دیدگاه‌های جهان اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و به‌ویژه موضوعات «هندسه جدید دنیا و نقش‌آفرینی جهان اسلام»، «گروه‌های تکفیری» و «مسأله‌ی فلسطین» داشته باشیم. متن پیش رو، گزارشی از این گفت‌وگوها است:

 

ادامه مطلب ...

روایت جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان از عیادت رهبر انقلاب

شیخ نعیم قاسم، جانشین دبیر کل حزب‌الله لبنان که برای شرکت در همایش «علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین» به ایران سفر کرده بود، به همراه جمعی از علمای جهان اسلام دیروز به عیادت رهبر انقلاب رفتند. در حاشیه‌ی این دیدار، فرصتی کوتاه فراهم شد تا گفت‌وگویی کوتاه با ایشان داشته باشیم. شیخ نعیم قاسم از نقش مهم رهبر انقلاب در وحدت جهان اسلام سخن گفت و این‌که بسیاری از علمای حاضر در این همایش، اعم از شیعه و سنی، مشتاق دیدار ایشان بوده‌اند. متن این گفت‌وگو بدین شرح است:‌

 

ادامه مطلب ...

ادعای بی تاثیر بودن تصاویر مستهجن بر مخاطبان ؛ دروغی بزرگ است


حاج محمدتقی وکیل پور، در همایش آسیب های ماهواره در شهرستان ابرکوه گفت: در زمینه جلوگیری از ورود ماهواره به خانه ها نقش بانوان بسیار حائز اهمیت است چرا که دشمن می خواهد از طریق کنترل ذهن کودکان و زنان ، زودتر به اهداف خود برسد

 

ادامه مطلب ...