چطور تو چشمات نیگا کنم ...مادر



به بهانه روز تکریم مادران شهدا
نه دلشان می‌آمد من را تنها بگذارند، نه دلشان می‌آمد جبهه نروند. این اواخر ...

نه دلشان می‌آمد من را تنها بگذارند، نه دلشان می‌آمد جبهه نروند. این اواخر قبل از رفتن‌شان هر روز با هم یکی به دو می‌کردند. شوهرم به پسرم می‌گفت: «از این به بعد، تو مرد خونه‌ای باید بمونی از مادرت مراقبت کنی.»
پسرم می‌گفت: «نه آقاجون. من که چهارده سالم بیش تر نیست. کاری ازم بر نمی‌آد. شما بمونید پیش مادر بهتره»
- پدر جواب داد: اگه بچه‌ای، پس  می‌ری جبهه چه کار ؟ بچه بازی که نیست.
- لااقل آب که می‌تونم به رزمنده‌ها بدم.

 

2604_socity.jpg

دیدم هیچ کدام کوتاه نمی‌آیند، گفتم «برید، هر دو تایی‌تون برید.»
 

رژه بسیجی های ارتشی باعث خنده روحانی شد، اصن یه وضی!


داشتم رژه ارتش رو تماشا می کردم که دیدم دارن یگان های بسیجی ارتش، یا همون فرزندان بسیجی ارتشیا رو نشون می دن که از جلوی جایگاه رژه می رن، خیلی برام جالب بود بسیجی هایی که به واسطه پدران نظامیشون از صلابت خاصی برخوردار بودن. این کوچولو که رژه رفت، حالت افرادی که توی جایگاه بودن دیگه از حالت خشک نظامیش بیرون اومد و نظم جایگاه همراه با شادی و خنده بهم خورد! نگاه کنید روحانی داره میخنده، صفوی داره درگوشی و با خنده از ابتکار ارتش میگه، فیروز آبادی داره با لبخند احترام می زاره، وزیر دفاع و اون ارتشی که پشت سر روحانی وایساده هم دارن می خندن، فقط فرمانده ارتش هست که نظمش رو حفظ کرده، تلویزون وابسته های نظامی یا همون جاسوسای رسمی کشورهای خارجی رو هم نشون داد که وقتی اینا رو دیدن انگار بمب اتم دیدن!، همه داشتن یه چیزایی یادداشت می کردن، اصن یه وضی!

29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران


من عاشق رژه های نظامی به ویژه، هواپیماها  و تکاورا و چتربازا هستم، وقتی 29 فروردین، روز ارتش میشه از صبح دنبال اینم یه جورایی پخش مستقیم رژه رو ببینم. آدم احساس غرور و قدرت می کنه. من این روزو به تمام ارتشیا تبریک می گم.


برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران, نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران, خبر داغ داغ, پاتوق یاران

. ارزش نماز اول وقت


حضرت آیت الله مصباح یزدی می گوید: آیت الله بهجت از مرحوم آقای قاضی (ره) نقل می کردند که ایشان می فرمود: « اگر کسی نماز واجبش را اول وقت بخواند و به مقامات عالیه نرسد مرا لعن کند! و یا فرمودند: به صورت من تف بیندازد. »
اول وقت سرّعظیمی است « حافظوا علی الصلوات: در انجام نمازها کوشا باشید. »
خود یک نکته ای است غیر از « أقیموا الصلوة: و نماز را بپا دارید. »
و همچنین که نماز گزار اهتمام داشته باشد و مقید باشد که نماز را اول وقت بخواند فی حدّ نفسه آثار زیادی دارد، هر چند حضور قلب هم نباشد. »

حضرت آیت الله بهجت(ره): شیوه های تسلط کفار بر مسلمانان



کفار ما را از بزرگان و پدران دینی خود جدا کردند و بین ما و آنها فاصله انداختند. دستور داده‌اند پسران و دختران را در محیط مدارس تربیت کنند تا از تربیت دینی، مذهبی و خانوادگی به دور باشند. همچنین میان مردم و روحانیون جدایی بیندازند و مردم را نسبت به آنها بدبین نمایند، هرچند به این صورت که افرادی را به لباس روحانیون خصوصاً با صورت خوب (عمامه بزرگ، محاسن و...) و به زیّ علما و بزرگان دین درآورند، تا در مجامع عمومی و در انظارِ توده‌ی مردم افعال قبیحه انجام دهند. ما هم غافل هستیم.

 

ادامه مطلب ...

کنار گذاشتن بندر بن سلطان، تغییر راهبرد آمریکا در سوریه



دیروز تلویزیون عربستان گفت، ملک عبدالله  با درخواست شاهزاده بندر بن سلطان برای کناره گیری از ریاست دستگاه اطلاعاتی عربستان موافقت کرده و سپهبد «یوسف الادریسی» رو به عنوان جانشینش انتخاب کرده. بندر بن سلطان چندسالی تو آمریکا، سفیر سعودی ها بوده، همون موقع هم مشغول سرسپردگی و مغوور جلال و جبروت CIA و NSA شد و از سال 1391 هم یدفه شد رییس دستگاه اطلاعاتی عربستان!
 
ادامه مطلب ...

بهترین نماز جماعتی که تو عمرم دیدم. ..!



                                                                                                                                     



یکی از مالکین اشتر زمانه

یکی از هزاران مالک اشتر زمانه در کنار رهبری

دستور جدید نتانیاهو خالی بند علیه ایران

رسانه‌های رژیم صهیونیستی  از جمله روزنامه هاآرتص امروز دوشنبه گزارش کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و وزیر جنگ وی، موشه یعالون، از ارتش خواسته‌اند که خود را برای آنچه این دو «احتمال جنگ در سال جاری» نامیده‌اند، آماده کند.

 

ادامه مطلب ...