شیعه واقعی از منظر حضرت فاطمه (س)

مردی همسرش را به نزد حضرت فاطمه(س) فرستاد تا از ایشان سوال کند که آیا او از پیروان و شیعیان آن حضرت محسوب می شود یا نه که حضرت فاطمه(س) در پاسخ فرمودند: به شوهرت بگو اگر به آنچه خواسته و هدف ماست عمل می کنی و از آنچه ما نهی می کنیم، بیزاری می جویی، بدان که از شیعیان ما خواهی بود. در غیر این صورت از شیعیان ما نخواهی بود.

زن جواب را به اطلاع شوهر خود رساند. مرد از این پیام بسیار ناراحت شد و فهمید که مسوولیت شیعه بسیار حساس و سنگین است.

ادامه مطلب ...

مصاحبه داغ حسین قدیانی با یک لبوفروش‌

این مصاحبه خیلی برام جالب بود، گفتم شما هم بخونید بد نیست

 


  
ادامه مطلب ...

به به، اصن یه وضی!

یه خورده خبر خوندم، گفتم به به،اصن یه وضی! شما هم بخونین! تا آخرش که خسته شدم: جنتی وزیر محترم ارشاد گفته، اجرای اوامر رهبری سخته: رفع کامل دغدغه‌های فرهنگی رهبری کار پیچیده‌ای است!؟ لینک خبر

 چرا!؟ نمیدونم والا، کلید و کلید ساز و قفل از خودشونه، بدش میگن پیچیدس!؟؟؟؟؟؟؟

 

ادامه مطلب ...

سامانه‌های موشکی اس۳۰۰ و باور۳۷۳ هیچ شباهتی به هم ندارند

فرمانده  پدافند هوایی ارتش  ایران : اگر قرار بود آرکیو۱۷۰ از پهپاد‌های ما در تکنولوژی برتر باشد که اسیر نمی‌شد. اگر هم از آن استفاده‌ای شده، استفاده ابزاری بوده است که از گفتنش معذوریم.

 

ادامه مطلب ...

پاسخ قاطع جهاد اسلامی به نقض آتش بس توسط رژیم صهیونیستی

نمایش قدرت ایران در عمق اسرائیل

التماس نتانیاهو برای توقف موشک پرانی؛

جبهه مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در یک جنگ برق آسا بار دیگر قدرتشان را در عمق خاک اسرائیل به نمایش گذاشتند. روز گذشته گردان های الاقصی شاخه نظامی جهاد اسلامی و نزدیک به ایران پس از جنایات اسرائیل و تعرض به نوار غزه در مدت زمان کمی با شلیک بیش از 130 فروند موشک به عمق اراضی اشغالی، نتانیاهو و ارتش اسرائیل را به زانو درآوردند.


برچسب‌ها: پاتوق یاران

عکس منتشر نشده از بیت‎الزهرا (س) در مدینه


از چندین قرن قبل بر قفل در حضرت زهرا(سلام‌الله علیها)شعری به عربی نوشته شده که متن آن چنین است: «هو الحبیب الذی ترجی شفاعته لکل هولٍ من الأهوال مقتحم»، اما کسی نمی‌دانست که بر پشت این قفل در چه نوشته شده است؟امروز این رازها پنهان آشکار شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، در کنار مرقد شریف پیامبر اکرم (ص) خانهٔ حضرت زهرا (ص) قرار دارد که در این خانه رازهای ناگفته فراوانی پنهان است. شیعیان با حضور در حرم نبوی به زیارت این خانه می‌روند تا در جوار بیت ام ابیها دعا و نماز خوانده و با درس های تاریخ صدر اسلام بیشتر آشنا شوند.

 

ادامه مطلب ...

مراجع تقلید ایام فاطمیه را مشخص کردند


ایام فاطمیه امسال از شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ آغاز و تا ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ ادامه خواهد یافت و به این ترتیب، مجددا یادآوری می شود که سراسر نوروز امسال مقارن با ایام فاطمیه است.

بحث تداخل ایام فاطمیه و آغاز سال جدید که نوروز نامیده می شود، بحث این روزهای رسانه ها و مردم شده است.  برخی افراد بر محدودکردن ایام فاطمیه در دو، سه روز حول روز شهادت حضرت زهرا(س) که به فاطمیه دوم شهرت دارد، بسنده می کنند و عده ای دیگر،  نظر متفاوتی در این زمینه دارند.

 


 
ادامه مطلب ...

اسرار تسبیحات حضرت زهرا (علیهاالسلام)

نجات از شقاوت

تسبیحات حضرت زهرا(علیهاالسلام) از آثار و برکات بسیارى برخوردار است که از جمله‏ى آنها نجات یافتن از شقاوت و بدبختى است. هر انسانى به تناسب بینش و نگرشى که به جهان هستى و وجود پرآشوب خود دارد به دنبال خوشبختى است، و به عبارتى دیگر یکى از مهمترین مسائلى که همه‏ى انسانها را آگاه یا ناآگاه به خود مشغول داشته است به طورى که کارهاى زندگى و برنامه‏هایشان را در جهت وصول به آن پى‏ریزى مى‏کنند، مسئله‏ى رسیدن به سعادت و گریز از شقاوت است.

  ادامه مطلب ...


شخصیت پیامبر(ص) مرا جذب اسلام کرد+عکس

 “طاهره علی نام” بانوی تازه شیعه امریکاییست که اکنون صاحب یک فرزند پسر به نام حافظ و یک فرزند دختر به نام صابره است. وی متولد ایالت نیویورک و دانشجوی دانشگاه پورتلند امریکاست. در سال ۲۰۰۸ میلادی به مذهب تشیع روی آورده و یک سال پیش از آن یعنی در سال ۲۰۰۷ میلادی مسلمان شده بود. طاهره در خانواده ای مسیحی متولد شده و اکنون همسرمردی شیعه و اهل پاکستان است. طاهره در وزارت بهداشت امریکا مشغول به کار بوده و به همین دلیل سفرهای بسیاری به قاره های مختلف داشته است. وی در گفتگویی به سوالات ای پیرامون گرایش خویش به تشیع پاسخ داده است.


  ادامه مطلب ...

آیا شیعیان پس از نماز ۳ بار«خان الأمین» میگویند؟!!



پاسخ به یک شبهه؛

آیا شیعیان پس از نماز ۳ بار«خان الأمین» میگویند؟!!

برخی از زائران جهان اسلام هنوز نیز پرسش هایی درباره تشیع در ذهن دارند. آنان می پرسند، آیا درست است که شیعیان پس از هر نماز سه بار مى گویند: «خان الأمین»؟
میلیون‌ها نفر شیعه در جهان نماز مى گزارند، و حتى یک نفر از آنان چنین عبارتى را بر زبان نمى آورند، بلکه همه آن‌ها با بلند کردن دست‌ها، سه بار «اللّه اکبر» مى گویند و بسیارى از آنان، حتى از اینکه چنین اتهامى بر آنان وارد مى شود، بى خبرند.
شیعیان پیروان محمّد (ص) خاتم النّبیّن می‌باشند؛ آن‌ها به نبوّت محمّد بن عبدالله (ص) و وصایت و امامت و خلافت بلافصل علی بن ابی طالب (ع) به دستور الهی و سفارش پیامبر (ص) معتقد هستند و درک درستی از جایگاه و مقام نبوّت و وصایت دارند.

 

ادامه مطلب ...