تصویر واقعی زنان؛ خارج از قاب رسانه


رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی با هدف تبیین نقش زن در اسلام، بالاترین ارزش زن را در تحصیلات عالیه، حضور در مشاغل سطوح عالی و ستاندن حق از دامان جامعه تبلیغ می‌کنند!

خبرگزاری فارس: تصویر واقعی زنان؛ خارج از قاب رسانه
 
ادامه مطلب ...

دغدغه جدید میلیونرهای تهرانی ، کاشت نگین ۷میلیونی در چشم



 از آن‌جا که سالانه بیش از 80 هزار جراحی بینی در کشور انجام می‌شود و به‌گفته رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی 50 درصد این جراحی‌ها ریشه درمانی ندارند؛ با فرض این‌که حداقل هزینه هریک از این جراحی‌ها 3 میلیون تومان باشد، رقمی بالای 120 میلیارد تومان در سال صرف جراحی‌های زیبایی بدون رویکرد درمانی می‌شود.


 


 
ادامه مطلب ...

ایران مهد دلیران ...



افسران - بدون شرح

ایران اسلامی سرزمینی است آسمانی و حسابش از زمینی‌ها جداست. ذره، ذره‌ی خاکش با غرور و غیرت درآمیخته، شن‌های کویرش هم، لشکر خدا است، در چنین سرزمینی با وجود ارتش ولایی هر تیری که به سوی ملت ایران رها شود، بی اثر که نه، به سوی خودشان کمانه خواهد کرد.


برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران, پاتوق یاران

پاسخ ما در صورت جسارت دشمنان


در صورت جسارت دشمنان پاسخ ما کوبنده‌تر از ۸ سال دفاع مقدس خواهدبود.

" فرمانده  ارتش  ایران، تو حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین یه مطلب جالبی گفت، بد نیست شما هم بدونین: ما هم برای دوستان و هم برای دشمنانمان پیام داریم. پیام ما برای دوستانمان این است که اگر روی پای خود بایستند مقتدر خواهند بود و پیام ما برای دشنانمان این است که بدانند همانطور که ۸ سال در برابر شرق و غرب ایستاده‌ایم، باز هم پای کار هستیم و اگر دشمن جسارتی علیه ایران کند پیروزی ما در برابر او قطعی است. در صورتی که دشمن به ما حمله کند، پاسخ ما کوبنده‌تر از ۸ سال دفاع مقدس خواهد بود.
با شنیدن حرفای با صلابت فرمانده ارتش خوشحال شدم، انرژی گرفتم و گفتم به شما دوستان عزیزم این انرژی رو منتقل کنم.

برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران, پاتوق یاران

سالگرد شهادت “سپهبد قَرَنی” اولین رئیس ستاد مشترک ارتش



امروز رفتم قم، مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی هم، هم زمان با سفر من در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شد.

رفتم یه گوشه نشستم، ایشونو در حد اینکه اسم یه خیابون تو تهرانه و گروهک فرقان ترورش کرده می شناختم. صحبتای سخنران رو که شنیدم دیدم عجب مرد بزرگی بوده، تصمیم گرفتم ایشون رو برای دوستان معرفی کنم.

 

ادامه مطلب ...

از عدالت الهی سخن می گوید



و برای گرسنگی کودکان آفریقا دعا میکند


و از عدالت الهی سخن می گوید

برچسب‌ها: پاتوق یاران