ماجرای برج شیطان در مکه و سایه شیطان بر کعبه + عکس

دانستنیها

خواهشی دارم که اول اطلاع رسانی کنید، دوم اینکه کمی جدی بگیریم (ظهور شیطان و یا تهدید به جنک این روزهای اسرائیل)، سوم حتما فیلم ۴ ساعته مستند نوسترادآموس ساخته شبکه BBC مربوط به سال ۲۰۱۰ را اگر ندیده ای حتما ببینید این اتفاق طبق پیش بینی نوستراداموس (پیشگور فراموسنر که در قرن ۱۶ زندگی میکرد) در شب بیست و یکم دسامبر ۲۰۱۲ (۲۱ دیسمبر ۲۰۱۲ صحیح می باشد مطابق با جمعه اول دی ماه ۱۳۹۱) اتفاق میافتد. این اتفاق را نوستراداموس بزرگترین اتفاق کره زمین میداند و آن را تا حد نابودی زمین و جنگ جهانی آخر زمان گسترش داده است

به نظر من این اتفاقات شاید از اینجا شروع شود

 

ادامه مطلب ...

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام


دوازدهم ماه مبارک رمضان‌ ۱۴۳۴
بسماللهالرّحمنالرّحیم
الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام على سیّدنا و نبیّنا ابىالقاسم المصطفى محمّد و على ءاله الأطیبین الأطهرین المنتجبین الهداة المهدییّن سیّما بقیّةالله فى الأرضین.
خداى متعال را سپاسگزاریم که به ما عمر داد، فرصت داد، یک ماه رمضان دیگر را درک کنیم. از جملهى برکات این ماه، این محفل گرم و صمیمى و عمومى است، که مسئولان کشور و کارگزاران عمدهى نظام در اینجا اجتماع پیدا میکنند؛ هم محفل دیدار و انس دوستان و مسئولان با یکدیگر است، هم محل شنیدن مطالبى که انشاءالله  شنیدن آنها و گفتن آنها، براى کشور، براى مردم و براى فضاى عمومى جامعه مفید است.


 

ادامه مطلب ...

رهبری و بدرقه دولت‌ها


|الگوشناسی رفتاری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای|

رسم است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آخر دوره هشت‌ساله‌ی رؤسای جمهوری اسلامی ایران، دیداری خاص با رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت برگزار می‌کنند. دیداری که شاید بهترین نام برای آن دیدار «بدرقه» باشد. این دیدارها که تا کنون در سال‌های ۷۶، ۸۴ و ۹۲ برگزار شده است، واجد خصوصیاتی است که می‌تواند ما را بر اساس شیوه‌ی عمل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای -فارغ از جایگاه حقوقی ایشان- به‌سمت الگویی رفتاری سوق دهد. رفتاری که موجب ارتقای فرهنگ سیاسی ما به‌خصوص در بین سیاسیون و نخبگان جامعه می‌شود. برای روشن شدن موضوع به مهم‌ترین خصوصیات سخنان رهبر انقلاب در این دیدارها اشاره می‌کنیم:

 

ادامه مطلب ...

چرا ذبح اسلامی ؟؟؟

                 

وَکُلُوا مِمَّا رَ‌زَقَکُمُ اللَّـهُ حَلَالًا طَیِّبًا ۚ وَاتَّقُوا اللَّـهَ الَّذِی أَنتُم بِهِ مُؤْمِنُونَ (مائده ۸۸)

از نعمت های حلال و پاکیزه ای که خدا روزی شما فرموده، بخورید و از خدایی که به او ایمان دارید، پروا کنید.

براساس آمار گرفته شده جالب است بدانید که میلیون ها میلیون مسلمان و غیرمسلمان در سطح دنیا به دنبال غذایی با گواهی نامه حلال هستند. بالغ بر ۹ میلیون مسلمان در شمال آمریکا، ۲۰ میلیون در اروپا، ۳۰۰ میلیون در آفریقا، ۲۰۰ میلیون در خاورمیانه و بیش از ۸۰۰ میلیون مسلمان در آسیا خواستار غذایی با کد حلال هستند.

  ادامه مطلب ...

مسعود رجوی مرد+عکس



به گزارش  بهشت ایران، مسعود رجوی از بیماری سرطان رنج می برد و تحت درمان بود به درک واصل شد.

این خبر غیررسمی را وبلاگ "یادداشت های یک عجم" منتشر کرده که طی آن آورده است: هرچند که مریم رجوی می گوید حال مسعود رجوی رو به بهبود است ولی به گفته برخی منابع آگاه، امروز مسعود رجوی، رهبر منافقین به هلاکت رسید و جسد وی در پاریس به گور سپرده شد.

سلفی گری چیست و سلفی ها چه کسانی هستند؟


 

دنیای امروز بخصوص جهان شیعه در حال حاضر با یکی از تهدیدات جدی در عرصه بین‌المللی مواجه است. این مشکل به واسطه ظهور جریان‌های تندرو عقیدتی بروز و ظهور پیدا کرده است.

از زمان شکل‌گیری جریان‌های تندرو با لباس "سلفی‌گری" در دنیای معاصر مدت زمان زیادی نمی‌گذرد اما وقوع برخی رویدادها و حمایت غرب از گروهی از مسلمانان که نگاهی افراطی به اسلام دارند، رشد سلفی‌گری و به تبع آن جریان تکفیری‌ها را در پی داشته است.

 
ادامه مطلب ...

پشنهاد موشکی روسیه به ایران+عکس

 

تلاش دولت روسیه برای متقاعد کردن ایران به پس گرفتن شکایتش بابت عدم تحویل «اس 300» ادامه دارد. در این راستا، پس از آنکه ایران با درخواست های اولیه مسکو برای عدم ارجاع موضوع به مراجع بین المللی موافقت نکرد، اکنون روسیه پیشنهاد ارائه یک سامانه جایگزین را به جای «اس 300» مطرح کرده است.

 

ادامه مطلب ...

جاسوسی که انفجار حرم ائمه (ع) را طراحی کرد


وی طرح انفجار تعدادی از حرم های ائمه علیهم السلام و مساجد و حسینیه های شیعیان در سراسر جهان را آماده کرد.

 

"تام دانیال" جاسوس سازمان اطلاعات و امنیت ایالات متحده آمریکا (CIA) است.



  ادامه مطلب ...

پیامکهای بیانات رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار هیئت دولت


  • رهبرانقلاب:در 8سال اخیر همه درک کردند که رئیس جمهور و همکارانش،با تحمل سختیها نسبت به همه دولتها و دوره های دیگر،کارهای بسیار پرحجم و پرشتابی انجام میدهند


  • http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/spacer.gifرهبرانقلاب خطاب به اعضای هیئت دولت: کاری که باید برآن همت بگمارید این است که رشته خدمت را رها نکنید/صحنه کشور،صحنه تلاش و کار است


  • http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/spacer.gifرهبرانقلاب دردیدار دولت: کسانیکه میخواهند درباره دولت قضاوت کنند به حجم کار بالا وتلاش خستگی ناپذیر و اعراض از آسایشها و امتیازاتی که مسئولان معمولا کشورها در دنیا توجه کنند/این دولت توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آن افتخارکند.

آخرین دیدار هیئت دولت دهم با رهبر معظم انقلاب


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران، کار و تلاش شبانه روزی و بسیار پرحجم، و برجسته کردن شعارهای انقلاب در عرصه های داخل و خارج را از ویژگیهای تحسین برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاشهای آقای احمدی نژاد و همکاران وی صمیمانه قدردانی کردند.


 

ادامه مطلب ...