صادقانه به مردم بگویید ازاعتماد به آمریکا چه ضربه ای خورده ایم ؟


ظریف از یکی از مصداق‌های نفوذ دشمن پرده برداشت/ ماجرای تمدید تحریم‌های داماتو و وعده‌های دلچسب جان کری

 اخیراً شنیده‌شده که محمدجواد ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره برجام از مسئله تلخ و مهمی پرده برداشته و گفته است: "اشتباه کردم به حرف کری اعتماد کردم و مسئولیت آن را می‌پذیرم."

جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس و عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با توجه به این جلسه می‌گوید:‌" آقای ظریف در این جلسه به‌اشتباه خود در اعتماد به حرف وزیر خارجه آمریکا اعتراف کرد و تصریح کرد که مسئولیت این اشتباه را می‌پذیرد."

این نماینده بیان کرده که ظریف در این جلسه گفته است: "اگر استراتژی خودم را دنبال می‌کردم اکنون با مشکل مواجه نمی‌شدم."

این نماینده می‌افزاید:‌ ظریف بیان کرد که به کری بعد از نقض اخیر که درخواست مذاکره در ایتالیا را داشت گفتم: شما کاری کردید که حضور من با شما در یک شهر غیرممکن است.

ظریف درباره قول و قرارهایی که تیم هسته‌ای امریکا به ایران داده بود که با توجه به وقایع رخ‌داده دروغ از آب درآمده در این جلسه بیان کرده است:‌ "قبلاً جان کری وزیر خارجه و وزیر خزانه‌داری آمریکا به ما گفتند اگر قانون داماتو به سنا برود ما روش‌هایی داریم که جلوی آن را بگیریم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد